csütörtök, november 15, 2007

Megelégedettség

Soha ne engedd meg magadnak, hogy bármi miatt is panaszkodj - még az időjárás miatt sem!

Soha nem képzeld magad más körülmények közé vagy más helyre!

Soha ne hasonlítsd össze sorsodat másokéval!

Soha ne játssz el a gondolattal, hogy mi lett volna, ha a dolgok másként alakulnak!

Soha ne aggodalmaskodj a holnap miatt - ne feledd, a holnap Istené, nem a miénk!


... hát ezt olvastam a múlt nap. Egy Afrikában dolgozó misszionáriusnő naplójából, aki megelégedett volt. Főként az elsőt és az utolsót meg kell jól tanuljam.

6 megjegyzés:

  1. Én ezt Linda Dillow, Akinél a sziv lecsendesül cimű könyvében olvastam és próbáltam gyakorolni 2 hétig, de nem ment. Viszont legalább rájöttem, hogy hajlamos vagyok a panaszkodásra és az elégedetlenkedésre :(

    VálaszTörlés
  2. Én is ott olvastam :) Most néztem bele ebbe a könyvbe, sokan mondták már, hogy jó.

    VálaszTörlés
  3. De jóóóó! Ezt én is felraktam a blogra :))) Próbálom megvalósítani, de azt hiszem, elég rövid lesz hozzá az életem.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?