csütörtök, október 18, 2007

Egy fecske nem hoz nyarat...

de ma sikerült a norbi kódok szerint enni, nem mondom, este éhes voltam, J. édességgel kedveskedett, de nem ettem belőle. S nem ettem meg amit Csenge meghagyott a vacsorájából, mert a krumpli csak du. 3-ig ajánlott a fogynivágyóknak. Majd holnap reggel. De jóllaktam 1-es kódú kajával. Kell pár nap míg megszokom... És egy kis izomlázam is van, persze nem az evéstől :D.
Kb. 4 hónap Norbi Update után olyan leszek mint lánykoromban... No, majdnem. Kibírom-e? De 2 hónap is nagyon jó lenne. A múltkor 2 és fél hónap 5 kg jelentett. Jó volt, jól éreztem magam, s mindent ettem, csak nem akármikor, pl. sütit délelőtt, ill. sütöttem teljeskiőrlésű lisztből, kevesebb cukorral...

8 megjegyzés:

  1. na, ém is rá kell térjek :)

    VálaszTörlés
  2. Na, én nem! :) Betti, jók ezek az idézetek, amiket kiraktál...

    VálaszTörlés
  3. Hát... te mindig csinos voltál. Egyeseknek sose kell fogyókúrázni. Józsinak sem és azt hiszem Anitának sem, nagyon hasonlít az apucijára :).
    De én? Nem baj. Jó, hogy J. nem stresszel ilyesmivel. De nekem nem jó.

    VálaszTörlés
  4. én sem fogyóztam soha - eddig. Nem mintha most nekifognék. Csak azt kitűztem célként, hogy karácsonyik leadom a pocakot. Természetesen tornával. Csak az a baj, hogy az agytorna nem elég...

    VálaszTörlés
  5. :))
    én ha tanulok, mindigg ennék valamit, szesszióban sosoe fogytam.
    Én most tornázom, kb. két naponta 25 percet. Nem sok, de remélem segít ez is.

    VálaszTörlés
  6. mondj nekem is egy pár gyakorlatot,kérlek:)mert én is ugy vagyok mint Enco,csak az agytorna nem elég!

    VálaszTörlés
  7. Itt van néhány gyakorlat:
    http://bp1.blogger.com/_sy_9ZcSvmmE/RpYf9eBQdVI/AAAAAAAAApY/CBVpLJsQe1A/s1600-h/IMG_3686.jpg
    vagy:
    http://szekrenyeslidia.blogspot.com/2007/07/vakcis-breds.html és itt rákattintasz a képre.
    Ezen kívül gugolás, hasizom s egyéb apróságok.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?