szerda, október 17, 2007

mit is mondjak?

Ma nagyon a padlón éreztem magam a szeminárium után. Úgy éreztem, túl sok a feladat, nem fogok tudni mindent megcsinálni januárig. Érdemes-e? Megéri-e? Aztán most már nem olyan sötét minden.
Csenge nagyon aranyos. Örülök, hogy nem sír utánnam, bár keres. De míg nincs esős idő és kint lehet lenni, könnyebben viseli a hiányom. De ha hazaérek rámragad.
Már néhány lépést megy egyedül is. Lassan megjön a bátorsága.
Anitának nagyon jó az ovi, annyit tanul és beszél arról ami ott történik! Olyan lelkes. Ma olyan aranyos volt, megmutatta Csengének amit az oviban színezett. Hozott haza két pontot is, egy pirosat és egy sárgát. És írja rajtuk, hogy miért kapta őket, ez nekem nagyon jó. És ma Klárival jött haza. Kéthetente szerdán a város másik végében van órám, nehéz lenne utánna menni, épp ötre beérnék. Még több mint egy félóra míg hazaérnénk... Csengének túl sok lenne.
Na, végre megtaláltam a neten a Norbis kódokat. Jó lenne újra betartani és persze minden nap egy kis torna is jó lenne. Mert a súlyommal stagnálok. Ezért elég nehezen tudtam magamnak nadrágot vásárolni. No, de azért még jó reménységgel vagyok. :) Mert ez egyszer már bevált nekem, csak aztán jött Csenge és én elengedtem magam.
Na megyek, mert olvasgatok ezt-azt a dolgozatomhoz.

6 megjegyzés:

  1. Anitán tényleg látszik a változás :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy milyen szép szemei vannak ennek a Csengének! Gyönyörű.

    VálaszTörlés
  3. Ha van valami jól bevált módszered a fogyásra nekem is mond el, mert nekem is van bőven mit leadni, s nem szeretném lecserélni a ruhatáramat...igy meg nincs mit felvegyek.Nagyon aranyos Csenge. Puszi nektek :)

    VálaszTörlés
  4. de aranyos Csenge!!Neked sok eröt a tanuláshoz!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Marika.

    Naplopónak: sok szép szemű és kekszemű őse van: 1 tata, 4 dédszülő. :)

    VálaszTörlés
  6. Andreának: írtam neked üzenetet a yahoo 360-ra.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?