péntek, március 10, 2023

Olvasni jó! "Dominó"

Az elmúlt évben kéthavonta osztottam meg gondolataimat pár könyvről, amit akkoriban olvastam. Ebben az évben is szeretnék sokat olvasni. Néhány könyről továbbra is fogok írni itt, gondolom kéthavonta vagy lehet, hogy gyakrabban. Viszont szeretnék azzal próbálkozni, hogy egyszerre csak egy könyvről írok. Így akit nem érdekel a könyv, nem is kell rákattintson a bejegyzésre. Akit érdekel, azt pedig untathatom hosszabb szösszenettel.

Ma egy olyan könyvet hozok, ami akár pihentető olvasmány is lehet. Munka után, fáradtan is lehet olvasni. Ez pedig:

Tarjányi Péter és Dosek Rita új könyve, a Dominó.


A szerzőpárostól már olvastam egy regényt pár évvel ezelőtt. (11 könyvet írtak eddig.) Hát... nem olyan lányos történeteket írnak. Nem is siettem elolvasni a következő regényeiket.

Viszont még decemberben hallottam egy ajánlót, beszélgetést a szerzőkkel a legújabb könyvükről (Ultrahang) és azonnal kívánságlistámra tettem. Az első könyvükhöz képest, ez sokkal jobban tetszett. Van a könyvben gyilkosság, terrorelhárítás, nyomozás, egy számomra ismeretlen világ. Mégsem találtam annyira durvának mint az előzőt, amit évekkel ezelőtt olvastam tőlük. Ez a könyv nagyon olvasmányos és izgalmas. Az orosz-ukrán háború kitörése előtt kezdték el írni a regényt. Hogy jutott eszükbe a gázvezeték felrobbantásáról (is) írni? Ráadásul a könyv kevéssel az Északi Áramlat felrobbantása előtt került ki a nyomdából! Szóval nagyon kíváncsi voltam és örülök, hogy elolvastam. Cselekményről nem mesélek, olvassátok el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?