péntek, február 17, 2023

Ez a hét

más volt, mint a többi. Minden nap földrengés volt. Főleg itt Romániában - mert ez itt van közel, de volt Horvátországban, Új-Zélandon, Szíriában.

Bár itt is érződött, és gyermekeim most érezték először életükben, milyen is a földrengés, én nem vettem észre. Elég nekem a saját gyerekkori emlékem, nem kérek több földrengés élményt. Eddig úgy tudtam, csak a Kárpátok kanyarulatában szokott gyakorta remegni a föld. De változott...

"...földrengések lesznek sokfelé" - emlékezek Jézus szavaira. S hogy azt mondta, ez még nem a vég, még nem az, amire várunk. Ez csak a "vajúdás kínjainak kezdete", az a rész, amit kihagynánk, de amit nem lehet elkerülni. De a vége Isten országa lesz, amikor Jézus fog uralkodni. S amikor ezer évig fogok élni és örökké, nem lesz elég időm hálám elmondani, mindazért amit Isten tett érettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?