kedd, november 29, 2022

Búcsú az ősztől

Eljött újra az adventi időszak. Elhozta a fagyos reggeleket. Mi pedig előkerestük a sapkákat, kesztyűket. Meggyújtottuk az első adventi gyertyát. Meleg teát kortyolgatunk torokfájást, köhögést enyhítendő.

Ma behoztam az kertből az utolsó 3 szál rózsát, talán kinyílnak a bimbók, amelyek túlélték a reggeli fagyokat.

Még néhány oldal és befejezem Ann Voskamp: "Ezernyi ajándék" című könyvét. Újra nagy örömmel olvastam ezt a könyvet. Közben írom az saját végtelen listámat szépségről, örömről, háláról. 


Ha van karácsonyi ajándék, lehet-e adventi ajándék? Ebben az évben épp adventben jutott el hozzám Ann Voskamp adventi könyve: "A legnagyobb ajándék". Sok szépet hallottam már róla. Sőt olvastam egy szép ajánlót is. Ezért én is ezzel az könyvvel, tele várakozással, kezdem készíteni a szívem az ünnepre. Nagyon szeretem a szép történeteket. És Isten a legnagyszerűbb történetmesélő. Újra és újra olvasom a történetet, melyet Ő írt. Melynek még nics vége. Amely a legcsodálatosabb Ajándékról szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?