kedd, december 21, 2021

December 21

számomra az év egyik kedvenc napja. Ma a legrövidebb a nappal. Miért vártam ezt a napot? Mert mától minden nap egy lehetnyit több lesz a fény. Hetekig, hónapokig tartó örömöt hoz ez a nap számomra.

Valaki nemrég azt mondta, hogy számára az advent az év egyik legszebb ünnepe a pünkösd mellett. Nem is tudom... Azt hiszem, nekem is többet jelent, mint a karácsony. Lassan lejár az idei advent. Minden évvel szebb lesz, többet jelent. És nincs vége... Akkor lesz vége, amikor valóra válik a reményem, a hitem. Addig várok...

... s míg várok, bízom Istenben, hogy nem csak megváltott, de megtart kegyelmében. Ha elcsüggedek, ha nem értem ami velem, körülöttem történik kedvenc könyvemből kapok erőt, reményt. Ez a Biblia. Olyan számomra, mint sötétben az útat mutató fény. Az egyetlen könyv, mely megunhatatlan. Újra és újra olvasom.

A Biblia olvasása az egyik lehetőség találkozni Istennel, megtudni mi végre is vagyunk a világon, ki és mi az, amire várunk karácsony után is.

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az adventet :)
    Az áldott adventet hadd kövesse egy áldott karácsony!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?