szerda, október 21, 2020

Negyedévenként

 írok egy bejegyzést az olvasményaimról, terveztem még év elején.

Ha a nyári olvasmányokra gondolok, akkor főleg felolvastam. A vakációban Arthur Ransome "Fecskék és fruskák" sorozat tíz kötetét olvastuk fel. Ha épp nem én olvastam, akkor hallgattam a felolvasást. Gyerekkoromban még csak nem is hallottam ezekről a könyvekről. Aztán megvettem egy kötetet a gyerekeknek. Ők pedig kérték a sorban a többit. Amit nem tudtunk megvenni letöltöttük a netről (pl. a mek oldaláról).  Mondták, hogy nagyon jó történetek, olvassam el én is. De eddig nem volt időm. Most sem olvastam volna el csak úgy a magam örömére. Viszont legkisebbemnek felolvasni - így már jutott rá idő. Nekem is tetszettek ezek a regények. A "Nem akartunk tengerre szállni" lett a kedvencem. Szeretek felolvasni a gyerekeknek.

Szeptemberben a Winnetout olvastam fel. Gyerekként nagy kedvencem volt Karl May regénye. Alig tudtam letenni annak idején. Egész más volt most felnőttként olvasni.

Aztán olvastam, lapoztam kézimunka könyveket. Találtam olcsón antikvár keresztszemes mintás könyveket. Egyet anyósomtól kaptam. Ezeket is lapozgattam és órákat varrtam.


A sok felolvasásnak az lett a következménye, hogy szinte alig olvastam magamnak.


Azért mégis megosztok egy könyvet, ami tetszett. Pihenésként olvasom néha Karen Kingsbury könyveit. Érdekes és aktuális témákat vet fel regényeiben. Ezen a nyáron az "Olyan, mint te" regényét olvastam magamnak, kikapcsolódásként, pihenésként.

Közben az "elovasnám" című listámon csak gyűlnek a címek. Mostanában sokat varrok mert teszik, pihentet. Próbálok közben hallgatni könyveket, előadásokat, ami érdekel vagy csak egyszerűen varrok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?