hétfő, augusztus 14, 2017

Hálás hétfő - 33.

Hálás vagyok:
-a megunhatatlan finom sárga- és görögdinnyékért. Lehűtve jobbak a fagyinál (és persze egészségesebbek is)
-hogy van vízünk
-kertben termett szőlőért
-az esőért és lehűlésért
-hogy ezen a nyáron legkisebbünk is megtanult számolni, nélkülem. Pedig már gondolkoztam, hogyan is segítsek neki felismerni a számokat, aztán egyszer csak már tudta őket, oda s vissza, s még többet. Tudom, főleg egy szombat reggel, amikor ligrettózni akart a nagyokkal, akkor kerültek helyére fejecskéjében ezek a dolgok. Eddig is látott, hallott a számokról, de nem érdekelték különösebben, jól számolni csak ötig tudott, életkorának megfelelően. De mert játszani akart, mindent megértett, megjegyzett, megtanult, amit tudnia kell a játékhoz.
-a szomszédtól kapott nagyon édes paradicsomokért, a magokért, a reményért
-hogy gyomlálni is jó néha, kifáradni, izzadni, dolgozni.
-a gyümölcsből és kevés dióból vagy más nyers magvakból álló finom, megunhatatlan, frissítő reggelikért. Eleinte még zabpelyhet vagy más gabonapelyhet is ettem a gyümölcshöz és néhány szem mazsolával egészítettem ki, így nap közben már nem kívántam édeset, de most erre nincs szükségem, annyi az érett, édes gyümölcs. Szeretem a nyarat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?