kedd, augusztus 22, 2017

Kincskereső kedd -34.

Hálás vagyok
-a magyar könyvekért, melyeket vásároltunk
-hogy belefeledkezhettem az olvasásba
-hogy elmúlt a nagy meleg
-a finom szőlőért
-a közös játékért, melyhez nálunk hozzá tartozik a nyafogás és az öröm
-hogy van, ami jobban alakult, mint gondoltam
-hogy újra hallgattam, hogy milyen fontos a mozgás, egészségünk megőrzésének aranyérmese, mert az utóbbi időben kicsit lazítottam ezen a téren, pedig ha rászánom magam a tornára, gyaloglásra sokkal jobb a közérzetem is, mert a mozgás is éltet és nem elég amit itt teszek-veszek, akkor sem, ha belefáradok az itthoni munkába
-a kutyasétáltatásért az egész családdal, vagy csak hármasban, négyesben.
-az új polcért
-hogy szeretnek annak ellenére, hogy nem mindig könnyű ez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?