kedd, január 03, 2017

Hálás hétfő -1.

... vagy kincskereső kedd.

Aki erre téved, annak békés, Istentől megáldott boldog Új Évet kívánok!

Gondolkoztam a blog sorsa fölött. Legyen vagy ne legyen? Hát legyen még... De hogyan és miért?
A kitartás nem erősségem, de azért próbálkozom egy "Hálás hétfő" sorozattal. Ha nem sikerül megírni hétfőn, akkor keddi kincskereső lesz, amiben megpróbálok visszatekinteni az előző hét örömeire, áldásaira. Hiszem, hogy lesz minden héten és minden nap valami szép körülöttem.
Ann Voskamp könyvét, "Ezernyi ajándék" olyan másfél éve olvastam, s ennek nyomán lett egy kis 'hála-füzetem'. Mikor eszembe jutott, elővettem s felírogattam ezt-azt, ami szebbé tette az életem, örömmel töltött be. De a füzet nem telt be, másfél év alatt, ez is mutatja, milyen kezdő vagyok. Jó lenne újra elolvasni a könyvet. Vagy talán gyakrabban leülni, számba venni a sok áldást ami körülvesz.


Szóval teszek egy próbát. Nem untatlak itt hosszú listákkal, csak néhány öröm az elmúlt hétről.

Hálás vagyok
-gyerekeink itthoni karácsonyi jelenetéért, az üzenetért,
-téli napsütés és parki séta,
-finom kürtös kalács,
-elmehettem egyedül a húgomhoz, mert valaki vállalta, hogy vigyáz a gyerekekre,
-kedves vendégeinkért,
-békés, hálás szilveszterezésért,
-bár nem úgy, ahogy szerettem volna, de a régen leírt Íge mai üzenetté lett nekem is,
-tavalyi tervek és vágyak, melyek valóra váltak,
-számvetés és tervezés -újra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?