csütörtök, december 08, 2016

8.

Az álmok néha összetörnek.
Az gyásznak idő kell míg oldódik, netán örömre fordul...
Könnyek, fájdalom... segítenek szívből kimondani, hogy "Jöjjön el a Te országod!", hisz erről szól az Advent.
Azt hittem egyszerű és könnyű imádság a Miatyánk, főleg olyankor, mikor mást nehéz mondani... De most már nagyon nehéznek tartom. Nem könnyű végigmondani. Bocsásd meg az én vétkeimet, ahogy én is ... Nem szeretnék megbocsátani... de nincs más út, más lehetőség.
Vissza kell térni az első kérdéshez, az Élet értelméhez, aztán menni tovább. Mert újra feltűnik a Hold, a naplemente gyönyörű színeket fest az égre és még mindig eldönthetem mihez kezdek azzal amit én kaptam az élettől.

"Ki vagyok én...
Nézz rám, csak hervadó virágszál, csak porba hulló árnyék,
csak csepp az óceánban, mint párát visz a szél,
mégis felém fordul arcod, Uram hallod, ha kiáltok,
és azt mondod nekem: "Enyém vagy!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?