vasárnap, december 04, 2016

4.


Türelem. Várakozás.
Nézzek Jézusra és meglátom, milyen Isten.

És egy dal szövege:
"Ki vagyok én, hogy a mindenség Ura hallja hangomat, látja gondomat?
Ki vagyok én, hogy a Hajnalcsillag is minden utamon előttem halad?
Nem azért, aki vagyok, de azért amit tettél,
nem azért amit teszek, de azért aki Te vagy!
Nézz rám, csak hervadó virágszál, csak porba hulló árnyék,
csak csepp az óceánban, mint párát visz a szél,
mégis felém fordul arcod, Uram hallod, ha kiáltok,
és azt mondod nekem: "Enyém vagy!"

Ki vagyok én, hogy bár látod bűnömet, újból rám emeled szent tekinteted?
Ki vagyok én, hogy a hangod hallhatom és a vihar csendesül, kívül és belül?
Nem azért, aki vagyok, de azért amit tettél,
nem azért amit teszek, de azért aki Te vagy!..."

2 megjegyzés:

Mi a te véleményed?