kedd, október 23, 2012

Hol vol, hol nem volt

volt egyszer egy, a maihoz hasonló nap, egy napos, meleg októberi szombat, amikor elkezdődött a mi közös életünk.


Most hozzánk tartoznak ők is, megannyi kedves ajándék.


Visszanézve hálás vagyok Istennek a sok jóért ami velünk történt. Az elmúlt években, volt hogy arra is gondoltam, hogy csak Isten lehetett olyan merész, hogy egy életre egymás mellé tegyen két annyira különböző embert mint mi. Épp ezért ez nagyon jó ötlet volt, láthatom, hogy ami lehetetlennek tűnik, az lehetséges Vele. Hálás vagyok az Emberért, aki hűségesen szeret, megbocsát, és más mint én. Szeretnék vele együtt megöregedni... s hogy történetünk vége valahogy ilyen legyen: gyermekeik és unokáik is mind áldottak voltak, Istent tisztelték, ragaszkodtak hozzá és boldogan éltek míg meg nem haltak.

3 megjegyzés:

  1. :)
    Boldog évfordulót!
    (Én még sosem láttam A-t ilyen szélesen nevetni. S mekkorát nőt a a kicsi!)

    VálaszTörlés
  2. még sok boldog évfordulót nektek!

    de jó ez a kép a gyerekekkel! :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?