péntek, április 01, 2011

Eljött a bolondos április

de én nem vagyok bolondos kedvemben...

Ahogy az évek telnek, más szemmel látom a tavaszt, a változást a természetben. Öregszem :)
A sok szomorúság ellenére szép a tavasz. Virágzik a magnólia, olyan jó illata van! És úgy örülök, amikor a gyerekek megcsodálják a sövényen előbújó leveleket.

Ma egy idősebb hölgy úgy szólított meg, "domnisoara" (kisasszony). Más szerint meg fáradtank látszom. Ez utóbbit elhiszem. No nem az éjjeli műszak miatt, nem is a tavasz miatt. Inkább a le nem tett gond miatt. Pedig az élet szép. Süt a nap és itt a tavasz, akkor is ha ózonlyuk van a fejünk felett (állítólag már elment) vagy jelentéktelen a japánból ideérkezett rádióaktivitás. Közben a médiában olvastam, hogy itt jól körül vagyunk vége atomerőművekkel (de tényleg), ezért jó reménykedni abban, hogy nem a mi életünk során fognak meghibásodni. Vagy inkább Másban.

És írjak ide valami szépet is. Néha olvasgatok. És örülök családomnak.
És életemben először vettem és ettem medvehagymát, finom, spenótba meg zsíroskenyérrel. Mert újra eszek kenyeret, zsírral és vajas-mézesen. S közben tervezem, hogy holnaputántól már nem eszem kenyeret, mert sokkal jobban érzem úgy magam. De a holnapután még jött el.

3 megjegyzés:

  1. :) igen itt a tavasz, en is probalom a faradtsagot felretenni es kihasznalni, orulni neki :)

    VálaszTörlés
  2. A medvehagyma, errefele: leurda, a kedvencem!! Nálunk sok van, állítólag az erdős helyeken, nagyon jó salátának, vértisztító és még sok jó tulajdonsága van. Jó étvágyat hozzá!!

    VálaszTörlés
  3. Én is úgy tudom, nem nő akárhol, akármilynen erdőben. Olvastam, hogy nagyon egészséges. Itt a piacon árulják, az idén vettem először.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?