szerda, január 26, 2011

Csatlakozom

Már több helyen olvastam Ann kezdeményezéséről, hogy egy év alatt tanuljuk meg Pál apostol Kolossébeliekhez írt levelét. Tudom azt is, hogy fontos az bibliai versek, igerészek memorizálása, mert így mindig kéznél, szívnél van Isten Ígéje. Hallottam emberekről akik megtanulták fejből a hegyi beszédet, Rómabeliekhez írt levelet, az evangéliumokat vagy más bibliai könyvet. Mikor ilyenről hallottam, azt mondtam magamban, hogy ez nagyon szép. Valamikor régen megtanultam néhány zsoltárt. De ez már rég volt.
Miutáb több magyar nyelvű blogban olvastam a Kolossé levél egy év alatti memorizálásáról, legutóbb hétfőn Kilikénél olvastam erről. Link is van magyarul letölthető 'naptár'-hoz Kamilla oldalán jobb oldalt fent (nagyon jó ez a segítség).
Miért pont ez a levél, miért nem más bibliai rész vagy könyv, miért pont most ...
Végül sok latolgatás után én is -kicsit megkésve- nekifogtam, és tanulgatom, próbálom behozni lemaradásom. És nagyon jó ismételgetni az Ige szavait, hogy: Pál Isten akartából Jézus Krisztus apostola, ...Krisztusban megszentelt hívő testvérek,... Hálát adunk mindenkor...amikor értetek imádkozunk,... szeretett szolgatársunk...
Remélem kitartásom is erősödni fog ez által. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?