csütörtök, február 04, 2010

Nem tudom

mi a baja. Talán a foga... vagy ha más, hát nem tudom. Kába, fáradt, csak az ölemben akar lenni egész nap és állandóan, nem tud aludni, minduntalan megébred, sír. Nem tudja megmondani mi a baja. Hát egész nap ülünk együtt, ő sír, simogatom, puszilgatom, vígasztalom. Nem haragszik, csak sír, csak az ölemben akar lenni, még szopni se nagyon akar. És mindenre azt mondja fájdalmasan, hogy "nem". Ez is hozzátartozik az anyasághoz. S hát nem azért vagyok itthon egész nap, hogy az én ölemben legyen ha nem érzi jól magát? Így hát teljes ez a nap, nem "semmit sem csináltam" hanem mindent megtettem.
Most épp szunyókál én pedig szusszantam. Megyek, mert még nincs vége a mai napnak.

S közösségünkből ma újra hazahívott valakit az Úr. Ez ebben az évben a harmadik...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon komolyan hangzik. Lehet, hogy rosszat álmodott.

    Nekünk nagyobb korban volt egy olyan, hogy azt álmodta, hogy elveszett és nem talál minket - de szerencsére el tudta mondani. :o(

    VálaszTörlés
  2. Most este vacsora után hányt is, lehet gyomorrontás is, nem tudom. Remélem reggelre helyrejön.

    VálaszTörlés
  3. gyógyulást nektek.
    és szép hétvéget :)

    VálaszTörlés
  4. Oh kicskem, de nehez mikor nem tudjak elmondani es te mint szulo nem tudod hogy segits. Szegenykem. Mielobbi gyogyulast nektek.
    Piri

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?