szerda, február 10, 2010

Láttam

ma egy madarat, először azt hittem, veréb, de mégsem, olyan volt mint egy veréb, csak kicsit nagyobb és búbos volt  a feje. Nem volt nálam fényképezőgép, hogy "hazahozzam", így csak emlékezetből kerestem utána, azt hiszem búbos pacsirtát láttam. Most ilyen felnőtt fejjel szeretnék többet tudni az állatokról, madarakról, növényekről. Nagyon kevés fajta madarat láttam élőben, még kevesebb az amit felismerek. Pedig nagyon szépek, érdekesek.
Lemaradásom pótolandó, vettem magamnak egy kezdőknek való könyvet a Móra kiadótól: Állat- és növényhatározó természetjáróknak. Kis, városi parkban sétálóknak is jó. De remélem, eljutok még botanikus kertbe is valamikor. Nagyon szép a természet, s mi itt városon sokat veszítettünk belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?