kedd, január 12, 2010

mi újság ?

Megsült a második római tálas kenyér is, 1 kg lisztből. De mivel siettemben 3,3 kiskanál só helyett, tettem négyet (úgyan ki tud 3,3 kiskanál sót kimérni, de azért jó lett volna a kenyérsütő kissebbik mérőjét negyedjére csak félig merni), ezért gyorsan főztem egy kis (3 kisebb) krumplit, és azt is belegyúrtam a tésztába, érzés szerint tettem még hozzá lisztet, és lett egy krumplis kenyerünk. Csak szerintem nagyon finom lett, s ha így folytatom, nem lesz jó dolgom... jóval kevesebb szénhidrátbevitel sokkal jobbat tenne nekem...

Aztán tegnap fodrászkodtam egy kicsit.

Lassan, de biztosan, a kislányból nagylány lesz. Egy újabb változás, hogy Anita egyedül akar aludni a kisszobába. Tehát felszabadul a hely az emeletes ágy felső szintjén. Gondolom, akkor nemsokára odaköltözik Csenge, Balázs pedig az alsó szintre, s felszabadul a kiságy. Milyen gyorsan nőnek ezek a gyerekek!


Ma a kicsik így aludtak el délelőtt, pedig csak egy kis közös hintázást akartak a hordozókendőben :).  Így nyugodtan olvashattam a tegnap elkezdett könyvet, A viskó-t. Románul olvastam és nagyon tetszett. Már két általam követett blogon is olvastam a könyvről, így igazán kíváncsi voltam. Csak miután elolvastam a könyvet néztem utánna, hogy miket is írnak róla. Nahát! Épp csak hogy hajba nem kapnak! Pedig ez csak egy regény. Ez az ismertető tetszett a legjobban. Szeretném még legalább egyszer elolvasni. Itt is jó gondolatait osztja meg valaki a könyv kapcsán. És nekem is van min gondolkoznom.
És van még olvasnivalóm is.

És hogy el ne feleljtsem, a mai nap egyik kellemes meglepetése: találkoztunk Beával és Áronnal, mindannyiunk nagy örömére!

5 megjegyzés:

  1. Hát történnek váratlan események,mikor az anya tud egy kicsit lazítani. Nagyon aranyosak ahogy ott alszanak. :)

    VálaszTörlés
  2. élvezem azokat, akik mindenből kihozzák a legjobbat, még az elrontott dolgokat is megmentik - nem dobják el :) ügyi vagy
    aranyosak a gyerekeid, és valóban gyorsan nőnek!

    VálaszTörlés
  3. Hol lehet megkapni?Marmint a Viskot?

    VálaszTörlés
  4. Magyarul biztos Magyarországról, itteni magyar könyveket is forgalmazó könyvesboltokból vagy meg lehet rendelni itt:
    http://konyvesbolt.ro/
    az irodalom kategóriában kell keesni, postán küldik, fizetni a csomag átvételekor kell.

    Én románul kaptam kölcsön, a kiadónál (http://www.kerigma.ro/
    a "romane povestiri" kategóriában kell keresni) azt írja, hogy nekik elfogyott, de gondolom, hogy könyvesboltokban még kapható, főként keresztény könykereskedésekben.

    A román nyelvű blogomon is van link a kiadó oldalára, ott meg lehet nézni, hogy milyen nagyon megoszlanak a vélemények a könyvről.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?