vasárnap, december 20, 2009

Hó, hó és szánkózás

Rég nem volt ilyen szép havas telünk. Vagy lehet, hogy volt valamikor, csak már nem emlékszem. Tavaly nem kellett elővenni a szánkót. De most olyan szép hó van kint. Az éjjel is és ma délelőtt is havazott. Az éjjel járt a hókotró, kellett is, mert még így is nagyon havasak az utak.

Csenge ma istentisztelet után, meghívatta magát anyukámmal, így ő nincs itthon. Csendes a ház. Nekem hiányzik.
Ebéd után míg anyu mosogatott mi Józsival kimentünk a gyerekekkel. Anita szánkón, Balázs hordozókendőben. (Hát ilyenkor télen, nem lehet vagy csak nehezen lehet babakocsival járni ebben a hóban, nagyon  hasznos a hordozókendő. Voltam kint Balázzsal kendő nélkül is, de mikor elfáradt cipelhettem az ölemben.)
Volt egy kis domb a parkban. (Amúgy itt felénk minden lapos.)


Így szánkózott Balázs:

Itt már hazafelé:
 
Balázs már-már elaludt:
 
Már nem vagyok gyerek, de nekem is nagy élmény ennyi havat látni itt felénk. Nincs hideg kint. De olyan tiszta a levegő. Ez a puha fehérség minden piszkot befed.

3 megjegyzés:

Mi a te véleményed?