szombat, december 19, 2009

Hamar eltelt a hét,

néha úgy éreztem szabadságon vagyok :). Sokat voltam elmenve itthonról. Jártam a várost, vásároltam. Összefutottam pár rég nem látott ismerőssel. Voltam a munkában is. Senki nem adatta be az ingyen járó influenzaoltást, se orvos, se kémikus, se biológus, se ápoló, mindenki aláírta, hogy köszöni szépen nem kéri.
Azt mondták, hogy örüljek, hogy nem kell munkába járnom, mert sok probléma van. Pl. mire adja ki a kórház a pénzt? Ahelyett, hogy a laborba új, performáns gépeket vásárolna, vásárolt a nyolcvanas években gyártott kínai gépet. Erre a kollegáim aláírták, hogy ők olyanon nem hajlandók dolgozni. Erre vizsgálatot indítottak a menedzser ellen, aki viszont megfenyegette őket. De jó kis csoport van a laborunkban, összetartanak. Igazán nem csodálkozom, hogy nincs az egészségügyben pénz fecskendőkre, fájdalomcsillapítókra és egyéb fontos, szükséges dologra...
Végül annyit jártam, hogy pénteken nem mentem sehová. Hideg van. Előkerült a szánkó. És ma-holnap itt a karácsony...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?