csütörtök, október 29, 2009

Helyzetjelntés



Hétvégi elutazás lefújva. Kinek az orra csorog, kinek a torka fáj, s van akinek ez a kettő nem elég, köhögéssel is cifrázza. Ráadásul van kisebesedett orr is. Csak a zember áll erősen. Fontolgatom, hogy holnap ellátogassunk az orvosnőhöz, már csak azért is, mert fehér pöttyök tarkítják a mandulám.
Bevettem ma 4 darab 1000 mg-os C vitamint, olyat, ami lassan szívódik fel. A C vit. túladagolás jele a hasmenés. Egyesek szerint betegség esetén 6-8 ezer gramot is elbír a szervezet. Mások azt mondják, veszélyes sok vitamint szedni. Az egyesek véleményét osztom, saját tapasztalatból is. Propoliszt szopogatok. Nem szívesen szednék antibiotikumot...

6 megjegyzés:

  1. Gyógyulást kívánok, várjuk a javulóhelyzetjelentést.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is hasonló a helyzet, csak nekem nem tüszős a mandulám, de ma mi is orvoshoz megyünk..
    Gyógyulást!

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulást:) Szerintem tüszős mandulagyulladásra kell szedni antibiotikumot, mert súlyos szövődményei lehetnek, nem múlik könnyen el.. Nekem is nemrég volt!! zerge

    VálaszTörlés
  4. Te, voltam orvosnál, azt mondta, nem tüszős mandullagyulladás, pedig nekem úgy tűnt, de én nem láttam itthon olyan jól-valószínű, és lehet neki van igaza, mert lázam sincs, nyelni viszont alig tudtam. Viszont kipróbáltam mindenféle étrendkiegészítőt, imunerősítőt és egyebeket- valami csak hatott, mert ma könnyebben nyelek, bár még mindig fájdalmas az evés. Kaptam gyógyszert szükség esetére, mert hétvége van, de remélem nem kerül sor rá.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?