péntek, szeptember 25, 2009

Előkerült



újra valahonnan Eric Carle: A kelekótya kaméleon. Nagyon jó kis történet, nagyon szerettük olvasni, már szinte fejből tudtuk. Aztán egyszer csak már nem láttam, de most újra elővette valahonnan Csenge s kérte,  olvassul el. Eric Carlenak olvastam még egy gyerekkönyvét egy hernyóról, románul, az is tetszett. S láttam még két könyvét, egyet a szinekről, egyet a számokról, azok is tetszettek. S legújabban egy mesét egy egérről és egy elefántról, amit szeretnék elolvani, ha eljutok egy gyerekkönyvesboltba. Mind jó, keménykötésüek, gyerekkézbe valók.

Anitával lassan oda jutok, hogy nem tudom követni mit olvas. Eleinte én is olvatam a könyveket, amiket olvasásra adtunk neki... de már olyan iramban olvas, hogy nem tudok lépést tartani vele... aminek az elolvásáshoz nekem annak idején több év kellett, ő egy év alatt elolvasta, sőt van több könyv, ami már kétszer is kiolvasott. Most épp Narnia krónikáit olvassa újra...

6 megjegyzés:

  1. valakikre nagyon hasonlít ez a gyerek :))!

    VálaszTörlés
  2. Mi is úgy látjuk :)
    S ha olvas, nem hall, nem lát, nem éhes, nem szomjas, nem fáradt...

    VálaszTörlés
  3. A hernyós könyv (A telhetetlen hernyócska - The Very Hungry Caterpillar) nálunk is nagy kedvenc. Most vettem egy katicásat is: The Grouchy Ladybug (Az utálatos katica?) és a pókosat: The Very Busy Spider.

    Igazából már kinőtték, de annyira aranyos, hogy muszáj volt megvennem. És azért angolul, hogy legalább azt higgyjem, tanulják a szavakat! ;o)

    VálaszTörlés
  4. Altair, ez tetszett! Nem is tudtam, ilyen sok könyve van. Most kerestem rá, itt: http://www.eric-carle.com/ECbooks.html Szívesen elolvasném én is mindet.

    VálaszTörlés
  5. Én se ismertem azokat, amiket Te ajánlottál.

    Nem tudom, hogy működik-e nálatok is, de Pesten van a Bookstation (bookstation.hu), akik megrendelik az Amazonról is, amit kinézek. Sajnos a csalások miatt az Amazon nem szállít Mo-ra. :o(

    Képzeld, csináltak egy tesztet az EU-s országokban a postával! Feladtak minden országban 10 levelet, amiben egy-egy ezresnek megfelelő összeg volt. Magyarországon csak 3 (!) ért célba...

    :o(

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?