kedd, szeptember 22, 2009

Az élet szép

-akkor is, ha nem szeretem az őszi lehűlést
-akkor is, ha egy szívesen olvasott blogról lemaradtam, mert zárt lett
-akkor is, ha a gyerekek napközbeni alvása nem esik egybe, pedig én is lecsuknám a szemem fél órára
-akkor is, ha három iskolai nap után újra beköltözött hozzánk az orrcsorgás
-akkor is, ha nem olvashatok annyit, amennyit szeretnék
-akkor is, ha nem tudok megfeleni az elvárásaimnak

mert
-gyönyörködhetek ébredező kicsinyeim arcocskájában
-együtt élvezhetem a nyerstászta finom ízét Csengével
-369 nap telt el, mióta találkoztam, megláttam azt a kisfiút, aki ma azt mondja nekem: anya és megtudtam, hogy a kisfiúk is gyönyörű babák, de egészen másak, mint a kislányok és ez így nagyon jól van.
-mert délben együtt ebédelünk
-mert süt a nap
-mert a holnap féleme ellnére ma körülvesz a kegyelem

7 megjegyzés:

Mi a te véleményed?