hétfő, július 06, 2009

Gyümölcsleves

Még otthon laktam, mikor egyszer a szüleim pár napra elutaztak, s gondoltam, főzök egy finom almalevest. ... hát nekem cseppet sem ízlett. Azóta talán még próbálkoztam vagy kétszer a mi konyhánkban, de nem volt nagy sikerem. De a napokban megláttam Klárinál egy receptet, és (sokat jelent, hogy személyesen is ismerem), úgy határoztam, még adok magamnak egy esélyt, és persze kedveseimnek is. És bevált. A leves finom lett! Délután főztem meg a levest, Csenge lefekvésig háromszor evett belőle. Balázsnak nem adtam (szerintem) magas cukortartalma miatt. Anita épp csak megkóstolta, azt hiszem nem lesz kedvence. Nekem nagyon finom, és Józsinak is. Amúgy nyáron a nagy melegben kedvencem a padlizsánkrém és hideg görögdinnye.
Megjelentek a múlt héten itt nálunk a piacon a hazai dinnyék. :) -már vártam.

3 megjegyzés:

Mi a te véleményed?