szombat, június 27, 2009

Kicsiknek-nagyoknak

Előkerült az este a Zarándok újta c. könyv. Két változat is van, egyik az 'eredeti', amit John Bunyan írt. Páratlan könyv. Nekem nem volt elég egyszer elolvasni. S azt hiszem újra el fogom olvasni. Aztán van a gyerekeknek átdolgozott változat, Kis zarándok vándorútja. (Mind két könyv az Evangéliumi Kiadónál jelent meg.) Azt Anita olvasta el fél nap alatt. Megérett rá, érdekesnak találta. Hogy mennyit értett meg, nem tudom, gyorsan, sokat olvas, keveset mesél az olvasottakról. Aztán a neten is ráakdtam a könyv film változatára is, azt néztem meg az este. Nem tudom, hogy a könyv elolvasása nélkül mennyire érthető a film, de nekem jó volt, mert eszembe juttatta a könyvben olvasottakat.

2 megjegyzés:

  1. jaj, te Betti! fantasztikus vagy! annyiszor ajánlottál már jó dolgokat nekem... ma du is gondolkoztam, mit nézhetnék meg a lányokkal. ráadásul ezt még magyarul olvasni is lehet, és angolul is van. remek nekik!
    kösziiiiiiii.
    puszi a kisfiadnak, akiért én is imádkoztam annak idején:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, átadom a puszit :).

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?