csütörtök, május 07, 2009

Narnia krónikáit

7-8 évvel ezelőtt olvastam románul. A múlt vasárnap Anita ajándékba kapta a második kötetet, C. S. Lewis: Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény. 4 nap alatt kiolvasta. Csak az első oldalakból olvastam fel neki vagy 3 oldalt és a vége felé néhányat, épp a nekem legkedvesebb részt, ahol Aslant megöli a boszorkány és aztán újra megjelenik a lányoknak. És ettől a néhány oldaltól kedvet kaptam, hogy újra elolvassam a könyvet. A hét elején szoptatáskor ezt olvastam. Nem is tudom, hogy fogalmazzak... élmény volt, gyönyörű a történet.

1 megjegyzés:

  1. De jó, nekem is nagy kedvencem. Még van 6 kötet ezen kívül, de nekem is ez volt a legkedvesebb.
    (S hogy Anita ilyen iramban olvas...hát nem esett messze az alma a fájától:)), az én gyerekeimnél ezt el sem tudom képzelni :))

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?