szombat, május 09, 2009

"Narnia ébredj!"

Kölcsön kaptuk vagyis Anita kapta elolvasni Narnia első kötetét, "A varázsló unokaöccse". Anita már a vége felé tart, mi is segítettünk neki. Én az előbb fejeztem be. Ez a rész nagyon sokat mondott most nekem:
Digory nem bírt megszólalni, fojtogatták a könnyei. Fölhagyott minden reménnyel, hogy megmentheti édesanyja életét. Ugyanakkor megvilágosodott előtte, hogy léteznek még annál is rettenetesebb dolgok, mintha a halál elveszi tőlünk azt, akit a legjobban szeretünk.

Amúgy az egész könyv nagyon tetszett, de főként attól kezdve, ahol megjelenik Aslan. ...

A többi kötet nincs meg magyarul, Anitának még várnia kell a folytatásra, (J. szerint nem is elsősnek való könyvek), én meg lehet a nyáron belelapozok a román nyelvű folytatásba.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem igaza van Józsinak, bár Anita érett kislány. De a könyvek megértéséhez azért kell tudni egysmást a keresztény igazságokról, ezért úgy igazán még nem tudná megérteni, bár én is sokmindent összeolvastam-olvasok, amit csak jóval később értek meg vagy esik le a tantusz, ahogy mondani szokták - és ez is tulajdonképpen nagyon is rendben van.

    VálaszTörlés
  2. Komáromi Márti vagyok. Már egy ideje olvaslak:), nekünk megvan mind a hét kötet. Klári az unokatesóm és holnap megyünk Zilahra.Rajta keresztül eljuttathatjuk. Ha gondolod és szeretnéd magyarul tovább olvasni, szívesen kölcsön adjuk. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Marty!
    Köszönöm szépen az ajánlatot :). Nekem nem gond románul olvasni, már egyszer elolvastam románul. Anita viszont nem értené még románul és azt mondta szeretné olvasni a folytatást is. Így hát elfogadom az ajánlatot. Köszönöm.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?