csütörtök, május 21, 2009

Könyvtári látogatás

Ma én mentem Anitáért az iskolába, Csengével. S mivel közel van az iskolához a megyei könytár gyerekrészlege, s a tanító néni már régebb mondta, hogy be lehet íratni a gyerekeket, vannak ott magyar nyelvű könyvek is, hát elmentem a két lánnyal. Beírattam Anitát.

Vettünk is ki 3 könyvet. Anita először írt alá "hivatalos papírt". Nagyon örültünk a Pöttyös Panni naplójának, mert itthon is van már 3 Pannis könyvünk. Sajnos csak itthon vettük észre, hogy ez tartalomra ugyanaz, mint Pöttyös Panni az iskolában, ami megvan nekünk. Csak a képek másak. A lányok nem bánják, újraolvassuk. Csak én vagyok kicsit csalódott, mert nem szeretem, mikor egy könyvet két különböző cím alatt is kiad egy kiadó, a könyvtári '79-es az itthoni  2007-es. Amúgy nem sok magyar könyv van, és sok nagyon réginek néz ki. De azért van mit olvasni. Tetszik, hogy be lehet menni a könyvespolcok közé, keresni, nézelődni. Csenge annyit fészkelődött, míg leesett egy székről, még jó, hogy jó vastag, puha szőnyegre esett.

Hát, így lett az a mai nap más mint a többi. S más mert ma van a mennybemenetel napja is. 

2 megjegyzés:

  1. Hú Betti! Ez a kép nagyooon jó.Nekem pont ilyen Pöttyös pannim volt és szééét olvastam, de sehol nem találtam, mert csak a kép maradt meg bennem róla, de a címe nem.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?