szombat, április 25, 2009

szeretem Szombat

Nem keltünk korán. Későn reggeliztünk. Lementünk a piacra egy kis zöldért. A lányok kaptak egy-egy csokor virágot. És kimentünk az állatkertbe. 

Nagyon szép volt. Azért mert tavasz van és mert az állatkert a Zölderdőben van. Rég nem hallottam annyi madárcsicsergést.

Csenge kedvencei: a pónik és a tengerimalacok.

Nekem a medvék tetszettek:
Nincs sok állat, de nekem így is tetszik, mert van helyük az állatoknak. Csak a vadmacska járt föl és alá a ketrece kerítése mellett. Sajnáltam. De itt egy kép az emuk (2) 'ketrecéről':Csenge nem akart eljönni a játszósarokból. Délután 3 óra körül értünk haza. Egy kis ebéd, pihenés. Aztán kimentünk a parkba megkeresni Áront. De Áron keresett meg bennünket. :D

És olyan hamar este lett, késő este...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?