péntek, április 24, 2009

könyvek

Talán egy éve is van, hogy Fésüs Éva: Minibocs (Kairosz 2006) könyvét elkezdtem olvasni. A napokban sikerült a végére érnem. Azért ilyen sokára, mert felváltva olvasunk a lányoknak, Csengének pedig szinte mindig előről kell kezdeni  a könyv olvasását, akkor is, ha az első oldalakat már 99-szer felolvastuk.  Nagyon szép történet.

Berszán István: A válogatott útibatyu (Koinónia 2002) a héten került elő. Anita együltében elolvasta. Nekem is élmény volt az olvasása. Nagyon tetszett a nyelvezete. Csengének is felolvasunk belőle, mikor kéri. 

Szabó Magda: Tündér Lala (Európa 2008) - most olvassuk. Én kiolvastam az este. Anitának felolvasok és ő is olvas magának belőle. Nekem nagyon tetszett. De még em volt időm úgy magamnak kielemezni, gondolkozni rajta. A történet az izgalmas és szép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?