vasárnap, április 26, 2009

Ma is

egy szép napunk volt. 

Nekem azért is, mert Balázs aludt az istentiszteleteken, így főként délelőtt tudtam figyelni. Aztán délben a mi zöldséglevesünkből olyan sokat evett Balázs, hogy féltem, nehogy megártson neki. Nem mindig eszik ilyen lelkesen a főztömből. 

Mire este lett, nagyon fáradtnak éreztem magam, bár reggel (tejes)kávéval kezdtem a napot. 

Keresgélek itt a neten, milyen könyvet vegyek Anitának, mert már nem tudom, mit adjak neki olvasni. Nem mintha nem lenne itthon könyv, csak amit érdekesnek talált már elolvasta. Van ami még nem köti le, majd 1-2 vagy több év múlva. Hát már a Kis hercegbe is beleolvasott, de nem olvasta végig. A Tündér Lalából olvasgat, de nem sokat egyszerre, inkább kéri, hogy felolvassunk neki. Ma kapta Narnia második kötetét, azt olvasta lelkesedéssel, sőt még el is mesélte amit olvasott, ami ritkán történik meg. Szóval, remélem találok neki valami érdekeset...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?