hétfő, április 27, 2009

Ezt a kis szerkentyűt

azért kaptam, hogy segítsen a konyhán nekem, ha tudom mi mennyi ideig kell süljön, főjön, felhúzhatom, s majd rámcsörög, hogy letelt az idő.Szokatlan ez még nekem. Nem használtam még a konyhában. Na, de azért nem porosodik hiába. Itt van a számítógép mellett. S mível elhatároztam, főként Csenge kevesebb mesét nézhet, s mivel sok mese több mint 1 órás, s ő nem volt hajlandó felállni a gép mellől, csak ha vége lett a mesének, aminek az lett a következménye, hogy heti egyszer nézett mesét és heti hatszor itt nyafogott nekem. Mióta ez a szerkentyű megvan, megbeszéltük a lányokkal, hogy mesenézéskor felhúzom az órát és amikor csörög ki kell kapcsolni, kivéve ha 3, 5 vagy 8 perces mesét néznek, ilyenkor végignézhetik azt amit néznek. Így sincs mindennap mese. S kikapcsoláskor nyafogás.

De nem is ezt akartam írni, hanem, hogy végre tegnap este arra a következtetésre jutottam, hogy jó lenne magamnak is néhe felhúzni ezt a szerkenyűt amikor netezek. Mert hát nem csak a tévé kikapcsoló gombját nehéz néha megtalálni (nekünk nincs is), hanem az internetböngészőjét is (nekem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?