péntek, április 17, 2009

megint könyvek

-az elmúlt napokban említette valaki, hogy elolvasta Jókai: Gazdag szegények c. regényét. Én még nem. S Jókait sem olvastam már nagyon rég. Kamasz koromban sokat olvastam, volt amit nem csak egyszer, de a Gazdag szegényeket még nem. Hát, gondoltam, pótolom ezt a múlasztásom. S elolvastam.

-nem olyan rég elolvastam még két regényt, román nyelven, az író Lynn Austin, az egyik "Fiicele Evei", a másik "Tărâmuri ascunse" mindkettőt a Casa Cărţii kiadó adta ki. Utóbbi könyvről film is készült, de még nem láttam. A könyv, vagyis mind a két könyv nagyon tetszett nekem, sokaig gondolkoztam még az olvasottakon.

Most már ideje komolyabb dolgokkal foglalkoznom, bár ezek sem mondhatók komolytalanoknak, de ... hasznosabbakkal, sűrgősebbekkel vagy nem is tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?