kedd, február 10, 2009

Már arra is

gondoltam, hogy kiírom ide azt, hogy "blogszünet".
Fáradt voltam, vagyok. Sokat olvastam. Elolvastam Janette Oke sorozatának következő két kötetét. Hát nagyon szép. De mást is olvastam, néztem, gondolkozom. 

Kedvet kaptam Mártától a horgoláshoz.  

Készítettem Csengének egy sapkát. Nagyon élveztem a horgolást.

És hát akkor itt megjegyzem, hogy van még egy blogom, ahová az örömmel 'alkotott' apróságokról írok, hogy ha netalán valamiért ezt az oldalt törlöm, hát az legyen külön, meg hát ne untassak itt senkit, meg... csak úgy...

10 megjegyzés:

  1. nahát! hogy milyen szép munkák kerülnek ki a kezeitek közül:)

    VálaszTörlés
  2. Ha kiírod, hogy blogszünet, akkor máris ellenállhatatlan késztetést érzel majd a mindenféle pósztok megírására...:)
    A sapka szuper lett. Szép a színkomináció is. Csak így tovább.:)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy, Józsi mikor fog már ide írni? Itt oldalt azt írja, hogy ő is ír ide. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! Milyen jól horgolsz! Én is próbáltam de én nem tudok egyenletesen..

    VálaszTörlés
  5. Emesének: próbálni kell újra és nem feladni...

    Mártának: Az úgy volt, hogy egyszer mondott J-nak valamit Csenge, amire azt mondta, jó lenne leírni a blogba. Mondtam, hogy írja le, mert neki mondta, ő jobban le tudja azt írni. Ő mondta, nem lehet, mert nincs 'engedélye'. Így hát felvettem társnak. És ő megírta a bejegyzést. Csak aztán jöttem rá, hogy akkor ezt-azt meg kell változtatnom a blogon. Ki tudja, lehet még fog írni.

    VálaszTörlés
  6. Szép lett a sapka :) csak így tovább.

    És a blogírást se hagyd abba - mert jó olvasni felőled! Többek között élvezem, amikor megosztod gyerekeid beszólásait :)

    VálaszTörlés
  7. Betti!Évekkel ezelőtt próbálkoztam a horgolással(anyukám sokat horgotl, de szőnyegeket székpárnákat)és úgy vagyok, mint Regős Bendegúz, hogy mire a szándékom végére érek nem az lesz belőle.Az törént, hogy elkezdtem egy téglalapot horgolni és félkör lett belőle.De így vagyok a gépi varrással is, hogy ahányszor a gép elé ülök, nekem hurkol a gép, de ha anyu odaül neki nem.Van ami nem megy.Azért köszi a bíztatást!:)

    VálaszTörlés
  8. Jol all a Csenge fejen. Szep munka.

    VálaszTörlés
  9. Ugyes vagy......jo let a sapi :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?