vasárnap, február 08, 2009

... fá-radt-va-gyok...

Itt aludnék el...
Szép volt ez a nap.
A hétvégén többször is elővettük az orgonát. Én is elé ültem, kottát tettem magam elé, mert nekem máshogy nem megy, és olyan jó volt. Régen sokszor kiénekeltem magamból örömöt-bánatot orgonával vagy gitárral... Sokkal felüdítőbb, mint a netezés. És nagyon szeretném, hogy mindegyik gyerekünk megtanuljon legalább egy hangszeren játszani, mert szebb lesz tőle az élet. No nem a tanuláskor, de majd később.

Olvasok, gondolkozom. Kell nekem egy kis csend.

2 megjegyzés:

  1. nekem is tetszik ha vki tud hangszeren játszani :) de shajna nekem nem jött össze semmi sem :(

    VálaszTörlés
  2. ismerős a fáradtság és az is amikor egy jót lehet énekelni.Úgy szívből igazán azon olyan tisztító és felüdítő.A gyerkeket mi is szeretnék taníttítni hangszeren játszani, én zongorázni és mandolinozni tanultam , de már jó rég játszottam mind kettőn.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?