kedd, február 24, 2009

Kérek egy kávét!

Balázs reggel hat-fél hétkor ébred. Nem sír, de már unja a fekvést és hangosan beszél. Jó elvinni az alvók mellől. És ezzel vége a pihenésemnek. Így hát ittam délelőtt egy finom kávét, hogy nehogy elaludjak főzés közben. Persze Balázs 9 óra után újra aludni akar, s ha Csenge engedi, alszik is. Én pedig addig olvasok, míg belefájdul a szám. De nem baj, sokkal zavaróbb, ha a fogam fáj, mint ma. No, el kell újra menni a fogorvoshoz. Egy húsz éves tömés zavar.

Elovastam egy újabb Janette Oke könyvet. És szeretnék kicsit a gyereknevelés témában olvasni, mert most van az ideje. És közben megtaláltam, hol lehet megrendelni Kay Kuzma Önkéntes engedelmesség könyvét, ami annak idején nagyon tetszett. Keresek valakit,aki megrendeli nekem, mert nem tudok elmenni a postára... (ma azt olvastam a Bibliában, hogy többet ér a közeli szomszéd a távoli testvérnél, lehet próbát teszek).

s közben gondolkodom és gondolkodom és gondolkodom...

5 megjegyzés:

  1. S megis mirol gondolkozol?ami pedig a gyeremknevelesi tanacsokat illeti,nem irtad ki Maresz-tol
    is:www.anyacska.hu

    VálaszTörlés
  2. addig is kolcsonadhatom meg ha kell, :)

    VálaszTörlés
  3. Gondolkozni? Mindenféléről. Nem is tudom leírni...

    VálaszTörlés
  4. én is kérek ilyen könyvet,akár kölcsön, akár postán :D, legalább igazíts el, honnan rendelhetem meg.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?