hétfő, február 23, 2009

Egyszerűen úgy érzem,

felgyorsultak az események. Nem történt semmi különös. Csak nem jutok oda, hogy írjak. Pedig többször is gondoltam, hogy "na, ezt leírom".

Szombat reggel EGYEDÜL kimentem a piacra. És útközben láttam cinkéket, legalább ötöt. Olyan szépek voltak!

Vasárnap 33 éves lettem. Szép szám. És ezelőtt 33 évvel épp vasárnap volt. Az esti istentiszteleten a februárban születetteket is köszöntötték, kaptunk egy-egy üdvözlőlapot is. Az enyémen ez állt:

”Száz év múlva nem számít mennyi pénz volt a bankszámlánkon, hogy milyen házban éltünk vagy milyen autót vezettünk, de a világ lehet hogy más lesz, mert fontos voltam egy gyermek életében.” (Josh Mcdowell)

Hát ez nagyon szép! Köszönöm.
S az istentisztelet is nagyon jó volt, bár délután nem nagyon tudtam figyelni, mégis van min gondolkozzak.

S múlt héten Balázs is 5 hónapos lett.

13 megjegyzés:

  1. Isten tartson meg eroben, egeszsegben meg sok sok even at.
    Sok ember azt mondja hogy amikor meghalunk nem viszunk semmit magunkkal, mekkora hazugsag.
    Amikor meghalunk igen is magunkkkal visszuk azt amit Istenert tettunk.Amit a ket zarojel kozott teszunk(xxxx-yyyy)annak eredmenyet fogjuk elvezni OROKKE. Ja csak ezt nem tanitjak, nem sokat emelik ki.
    Tetszik az idezet amit kaptal.....ez az ami megmarad, amit masert teszel, teszek. Hogy az unokaid mik lesznek az NAGY reszben attol fugg hogy mire tanitod oket. Valamit eszrevettem amit eddig ennyire meg sosem, evente ujra olvasom a Bibliat( meg ha nem is az egeszet de a angyjabol- az igazsag az van amikor mast tanulmanyozok es kimarad egy egy konyv) Mozes szuleinek a neve meg sincs emlitve.......CSAK szulok voltak, szulei egy kisfiunak........csak Isten azt a kisfiut elhivta. Ma csak szulo vagyok, en 3 fiue, te 2 lany es egy kisfiuk anyukaja.....a nagy tomegben egy senki....amikor a gyerekeimet nevelem vajon latom bennuk azt akiket Isten lat?? a Mozest?? Jozsefet?? Davidot?? stb. stb. stb. es mindez megmarad.
    Igaz ebbol a szemszogbol nezve maskep latjuk gyermekeinket??
    Az utobbi idoben azert imadkozom hogy Isten szemevel lassam az embereket, mert O nem ugy es azt latja amit en, mi.
    mpd5

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen sokáig(így utólag is) és adjon sok erőt a feladataidhoz, amikkel megbízott!
    Szerettel :Emese

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! :) (Tudtam, hogy mostanában van, de a pontos dátum megjegyzése nem az erősségem...) Legyen egy szép éved!

    VálaszTörlés
  4. Drága Betti!
    Isten éltessen sokáig! Jó, hogy vagy és hogy ilyen csodás vagy! :))

    VálaszTörlés
  5. Legyen az Ur gazdag aldasa eleteden

    VálaszTörlés
  6. Tudom kicsit megkésve, de én is kivánok boldog szülinapot, Isten éltessen sokáig!!!És Balázst is!

    VálaszTörlés
  7. BOOOOOLDOG SZÜLINAPOT!!!!

    VálaszTörlés
  8. Kicsike, boldog szülinapot!!! És Balázsnak boldog 5 hónaposságot! Az is nagy idő.. az ő korában :)))

    VálaszTörlés
  9. Megkésve is boldog születésnapot és hófordulót kívánok.

    VálaszTörlés
  10. jé, én is egy vasárnapon leszek 33!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?