szombat, január 17, 2009

Kipihentem magam.

Két éjjel is eleget aludtam, jobban érzem magam :).
És kisütött a nap is. Ez mindig jó hatással van télen a hangulatomra.
Persze ez nem mentség arra, hogy tegnap (borus volt) délben az ebéd mellé a mérgemből is osztogattam szeretteimnek. Kicsi semmiségből, vagy talán sok kicsi semmiségből gyűlt föl bennem az indulat. S ilyenkor nehéz az elméletet a gyakorlatba megélni. Csenge segített rajtam. Egyik este villany oltás után énekeltünk mindenfélét, többek között azt is, hogy "Mondj nemet a rosszra, Jézus arra int, amit mások tesznek, nem kell tenned mind..." S ő evés közben ezt énekelte, csak úgy, de én tudtam, hogy ez nekem szól. Megértettem. Döntöttem. És akkor ott, bocsánatot kértem. És mindenki megbocsátott. Pedig féltem, hogy nem így lesz. És akkor kisütött a nap. Nem kint, hanem nálunk itt bent.

1 megjegyzés:

  1. Ez szep. Szeretem amikor eszreveszuk Isten hogyan komunikal velunk, neha a kicsinyek altal.

    Jol dontottel.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?