szombat, január 17, 2009

Nehezen

megy most az olvasás a netezés miatt is, pedig elég sok könyvbe belekezdtem. Aztán újra kikapcsolódást találok a kötésben s dolog is van elég.
Ma befejeztem ezt a könyvet:
Gerald Durrell: Családom és egyéb állatfajták, Európa Könyvkiadó BP, 2007
Második nekifutásra sikerült elolvasni. Nem mert nem volt érdekes, csak közbejött a tanulás, vizsgák...
Kikapcsolódásként, pihenésként olvastam. Tehát sok megszakítással, néhány oldal most, aztán megint és így. Érdekes volt, nem egyszer nevetősre görbítette a szám. Egy család, ahol zajlik az élet. És rengeteg az állat. És a változás.

4 megjegyzés:

  1. S mást is olvastál a szerzőtől?
    Nekem ez az első G. Durrell könyv.

    VálaszTörlés
  2. Én nagy rajongója vagyok Durrellnek. Megvan a többi könyve is, majd, ha visszaszolgáltatom a te könyveidet, odaadom őket. Tényleg, mikor is legyen az?

    VálaszTörlés
  3. :D, bármikor amikor neked jó. Mondjuk ne a jövő héten, mert Anita nagyon meg van fázva. De azután bármikor. Már nagyon szeretnék találkozni veletek.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?