csütörtök, január 15, 2009

Egyszerűen

az történt, hogy jó néhány napja nem aludtam eleget. Csak azért, mert filmet néztem vagy olvastam, neteztem. Nem is ez a baj, hanem az, hogy olyan nehezen hagytam abba. Néha akarok időt csak úgy magamnak, de a napok továbbra is csak 24 órából állnak.
Így hát most rém álmos vagyok. Már második napja reggel kávét iszom. Pedig tudom,hogy egy jó alvás egészségesebb és hasznosabb. S türelmem, kedvem, derűm is kevesebb. Nem éri meg így folytatni. Örülni akarok szeretteimnek. Azt hiszem ma este a gyerekekkel együtt fogok lefeküdni. Azért is, mert nem szeretném, hogy Balázs éhes maradjon vagy valami vírus levegyen a lábamról.

5 megjegyzés:

  1. Velem is megtörtént már hasonló eset. Miután lefektettem a gyerekeket odaültem a géphez "csak 10 percre", és 2 óra lett belőle. És persze emiatt kevesebbet aludtam és fáradt voltam másnap. Van amikor nem a net a hibás, hanem a házi munkát kell bepótoljam, vagy ruhát teritek, stb. De igyekszem arra, hogy ez ne tartson huzamosabb ideig, mert kifáradok. Délben szoktál pihenni? Kellemes napot kivánok neked és pihend ki magad :)).

    VálaszTörlés
  2. Amúgy ma még az idő is rátesz egy lapáttal - mert annyira álmosító! Pedig 7-8 óra alvásommal kipihent vagyok, de ma úgy aludnék délutánra egyet :) Megyek inkább készítek valami harapnivalót a munkából érkezetteknek!

    Jó pihenős napot néktek!

    VálaszTörlés
  3. Tudom miről beszélsz:).Nehéz megtalaálni az egyensúlyt, hogy minden és mindenki egyenlő időt kapjon.3 gyerek mellett az ember így is úgy is kifárad, akkor jöhet a kiadós pihenés( ha hagyják).Üdv: Emese

    VálaszTörlés
  4. Nem tudok már aludni délben, azért mert általában a két kicsi nem alszik egyszerre, Csengénekmegvan az alvásprogramja, Balázsnak még változik, és csak míg Csenge alszik van időm Anitával foglalkozni, ellenőrzöm a háziját, olvasunk együtt vagy játszunk.
    Mikor Csenge kicsi volt, akkor rendszeresen aludtam vele délben és nagyon jó volt.

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is így van:). Míg Zsófi alszik Balázzsal tanulunk, beszélgetünk...

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?