kedd, november 04, 2008

Elfelejtettem,

aztán eszembe jutott csak épp nem voltam netközelben, majd újra elfelejtettem, aztán megint eszembe jutott, csak épp túl fáradt voltam gondolkozni és így újra elfelejtettem, de most hogy olvastam Mártánál a játékról, hát azt mondtam, most nyomban írok én is valamit, mert nem szeretem még a fiúkat sem nagyon megvárakoztatni.
Tehát Áron kért, hogy szálljak be a játékba.
7 dolog magamról:
-tanulok nyugodt maradni, ha két gyerek sír egyszerre, nem mindig sikerül,
-nem vagyok konyhaművész, de mire a gyerekeim felnőnek talán az leszek,
-amint lehet, olvasok,
-szeretek enni és szeretem az édességet,
-le kell adnom néhány kilót,
-szeretek tollal írni,
-ha engedték volna, most balkezes lennék.
Nem nevezek meg most 7 személyt aki folyatssa a játékot, de elolvasom amit írtok magatokról és nem csak.

4 megjegyzés:

  1. szerintem, te igazán jól helytállsz 3 gyerek nevelésében. Nem lehet mindenki konyhaművész, főleg nem egyszerre, mert akkor túl sok konyhaművész lenne a világon. A balkezességgel úgy vagyok, hogy én nem emlékszem melyik kezemmel szerettem volna írni, nem volt számomra trauma a jobbkézzel rás, de mivel tudom, hogy apu balkezes lenne, sőt dolgozni balkézzel dolgozik, én is gyakran kipróbáltam a balkézzel írást. Na de köszike, hogy leírtad őket. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is balkezes lennék, ha hagyták volna :) de nem hagyták, és egy kicsit sajnálom is... azért vannak dolgok, amiket másként csinálok mint a jobb kezesek pl. kézzel való mosás, kertben való kapálás :)
    Viszont apukám az íráson kívül mindent balkézzel csinál :) élvezem ahogy szeleteli a kenyeret, ahogy barkácsol (ugyanis asztalos) stb.
    Ha úgy adódik, akkor én nem fogom erőltetni gyerekeimet a jobb kézre, viszont tudatosan a jobbkezet fogom használtatni vele, és ha látom, hogy nem megy, hát akkor nem kell erőltetni :)

    Szép napot nektek!

    VálaszTörlés
  3. Köszi :)
    Szerintem sem jobkézre erőltetni a balkezeseket. Az okosak azt mondják az agyféltekék határozzák meg azt hogy ki lesz jobb ill. balkezes, azon meg nem tudunk változtatni.

    VálaszTörlés
  4. Engem nem tudtak átszokatni jobb kézre. Nem bánom, bár lassabban írok, mint az átlag és egyes eszközöket nehezen használok.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?