péntek, október 10, 2008

Popsitörlő házilag

Már régebb olvastam egy blogon erről, itt. Akkor nem sokat törődtem vele, de a napokban eszembe jutott, mert annyi babaolajom van maradva Csengétől, hogy nem hiszem, hogy mindet el tudom használni. Így gondoltam kipróbálom.
Józsi vett nekem Zewa Wish and Weg papírtörlőt, mert aki próbálta, azt írta ez a legjobb erre a célra (de azért lehet ki fogom próbálni olcsóbbal is). Egy tekercs feléből készítettem most popsitörlőket: minden lapot félbehajtottam és a perforációnál is behajtottam, mint a leporellót. Kicsit nagyobbak a törlők, mint a doboz, de bele lehet tenni. Aztán elkészítettem rá az "öntetet", abból is féladagot. Az egész adag: 3,5 dl víz, 2 kanál babaolaj és 2 kanál babafürdető összekeverve. Miután ezt ráöntöttem a törlőkre, fél napot hagytam állni, hogy az egész jól átitatódjon. Remek popsitörlőim lettek! Nagyon jó a tappintásuk. Nagyon tetszenek. Lehet nem is fogok már popsitörlőt vásárolni, hisz néhány perc alatt el lehet készíteni a házi változatot, ami szerintem nagyon-nagyon jó.

4 megjegyzés:

  1. Nem az enyém, de nagyon jó. Nekem ezek a popsitörlők jobban tetszenek, mint az üzletből vásároltak, jobb a tappintásuk. S még az is jó, hogy kicsit nagyobbak.

    VálaszTörlés
  2. Ugyes vagy...tudom azt fogod mondani nem te...de igen, mert utanna neztel. Szerintem is jo otlet es szerintem olcsobb lehet mint a bolti.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?