szombat, október 11, 2008

Lejártak az Apás Hetek :(

Olyan hamar eltelt ez a 3 hét, amit Józsi itthon töltött velünk. Sokat segített. Hétfőtől újra dolgozni fog. Enyhén szólva, kicsit nehezebb lesz. De biztos túléljük. Ahogy mások is.
Íme néhány kép a mai sétáról:

Józsi a lányokkal kicsit előbb indult el, de utólértem őket Balázzsal, mert a babakocsi gyorsabb, mint Csenge. Majd szinkronizálnunk kell ezentúl. Csenge nagyon szeret hintázni.
Anita is.
A lányok is akarják tolni a babakocsit.
Krétázás.
Ha ritkábban írok, tudjátok, hogy pihenek (a túlélést gyakorlom :)).

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek vagytok! És milyen jól nézel ki, meg se látszik, hogy szültél,legalábbis a képeken úgy tünik, hogy nem szedtél sokat fel ezzel a terhességgel, én még mindig nem tudom leadni az első szülés után rajtam maradt kilókat, pedig mindent betartok, tornázok, és mindhiába, na de kitartok, s ha majd rendbejön a cicim elkezdek kocogni. Tényleg nagyon szép kis család vagytok!!!Puszil, Kása Andi, nem ez a név jelenik meg, nem az én gépemről irok, bocs. Mégegyszer puszi, jó babázós napokat, Józsi nélkül is, biztos hamar belejössz!

    VálaszTörlés
  2. :) Szepek vagytok. Kell mar menjek hozzatok, jatszani, segiteni. :) Amugy megjott a szined, nem vagy mar sappadt. latszik, hogy jarsz ki a frisslevegore. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jól megy neked ez a túlélősdi, de biztos azért, mert sokat gyakorlod :) Örülök, hogy ilyen jól elvagytok egymással. Nagyon szép nagy családod van.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?