szombat, október 18, 2008

Nem voltam kint

az elmúlt 2-3 nap. Ezért ma reggel kimenőt kértem. Bő fél órára kimentem járni egyet egyedül, a gyerekek nélkül. Néha nagyon sokat jelent egy ilyen fél óra. Kellemes hűvös reggel volt, szélcsend. Amint tehetem megismétlém. Bár vásároltam is a piacon és a Novatimben is, mégis frissítő volt csak egyedül lenni. Aztán később kimentünk ötösben is. Azt hiszem egy darabig nem fogok elindulni sétálni csak én Balázzsal és Csengével.
Mikor lesz az, hogy Csenge és Balázs egyidőben alszanak délután? Olyan jó lenne! Most míg Csenge alszik, Balázsra vigyázok, hogy csendben legyen. Aztán mikor Balázs alszik Csengézünk :).
Azért szép az élet és jó, hogy minden nap csak 24 órából áll, és ahogy a reggel, úgy eljön az este is, mikor elcsendesedik a ház.

2 megjegyzés:

  1. hat meg egy kicsi es eljon az az ido is, hogy egyszerre alusznak :) Amugy jol teszed, ha magadnak is hagysz idot, fel kell toltodnod, hogy erod legyen a gyerekekhez. :)

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem ezekre a ritka pillanatokra, amikor élményszámba ment elsétálni a piacra egyedül... :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?