csütörtök, október 16, 2008

Gyorsan

telnek a napjaink. Olyan hamar este lesz. S közben Balázs is nő, változik minden nap. Örülök a kiváltságnak, hogy újra közelről láthatom, érezhetem, hogy nő egy ilyen csodálatos csöpség.

Tegnap (26 naposan) mértük újra, 5100g. Tehát jól s a legjobbat eszik :). Kerekedik az arcocskája, már kis tokája is van. Többet van ébren, figyelget. Mosolyog és hát nem mondom, hogy ez gügyögés, de hangokat is ad, amikor jól érzi magát. És jó hangosan sír ha a kiságyba száműzzük.


Ha tehetem, feküdve szoptatok, legalább addig pihenek, így sincs gondom az elalvással. Tegnap reggel felcsuktam az ágyunkat, nem feküdtem le napközben, jó volt, mert több volt a hely a szobánkban, de estére úgy fájt a hátam, hogy alig vártam, lefeküdjek.
Csengével is elvagyunk, vannak nehezebb percek is, pl. ha épp akkor kell bilizzen, amikor Balázs szopizik. Ma úgy ebédeltünk, hogy közben Balázs is szopott az ölemben, bal kézzel szolgáltam ki Csengét. Azért nagy segítség nekem Anita, délután játszik Csengével, addig nyugodtan foglalkozhatok Balázzsal vagy végezhetem a dolgom. (Elkelne itt is egy szakács, egy szobalány és egy dada, mint az "Egy szalmaözvegy levelei"-ben. :D) (a képen Csenge és a (h)Árpi babája)

Anita szeret iskolába járni. Ma már az 1-est tanulták írni. Mikor Anita hazajön, első dolga a házit elkészíteni, néha már ebéd előtt nekifog. Örülök, hogy nem kell mellette ülni és nógatni.

7 megjegyzés:

  1. Balazs no rendesen.......de kis tunderi baba, Csenge meg latom babasat jatszik :) gyakorol. Aranyosak nagyon.

    VálaszTörlés
  2. mar varom, hogy ujra lassalak benneteket :) amint tudok, jovok

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy rád találtam. Jó olvasni rólatok, nézegetni a fényképeket és csodálkozni azon, hogy eltelt az idő... Lánykorunkban találkoztunk utoljára...Azóta megváltozott az életünk.:)) Sok erőt kivánok neked a gyereknevelésben, a kis Balázs gondozásához! Édes gyerekeitek vannak!
    Szeretettel, Sallai (Molnár)Marika

    VálaszTörlés
  4. nagyon aranyos a kis Balázs...és Csenge kis pofa gyerek,utánoz téged:)

    VálaszTörlés
  5. ó, de szép ez a Balázs! és csak neked súgom, nehogy Józsi meghallja, hogy pont olyan mint te!:) örülök, hogy minden rendben, és hogy jól vagytok. Jó lenne élőben is látni benneteket, mikor jösztök erre?

    VálaszTörlés
  6. Eminek: nem tudom, nehezebb most már kimozdulni. Gyertek el ti hozzánk!

    Maresznek: Nahát! Olyan rég nem hallottam rólad és nem is láttalak már vagy 9 éve legalább. De szép lányaitok vannak! Örülök, hogy te is blogozol, legalább olvashatok rólatok.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?