szerda, október 15, 2008

Bevált!

Tegnap délután sietve főztem egy (finom) káposztalevest, míg a két kicsi aludt és mikor sűrítettem tejjel és liszttel, eszembe jutott amit Evódiánál olvastam kavarás nélküli csomómentes sűrítésről s mivel bármelyik percben felébredhedtek a kicsik, gondoltam kipróbálom. Hát remek! Tényleg működik.
Szóval vettem egy 8 decis csavaros befőttes üvget, öntöttem bele tejet (mert először a folyadékot kell bele tenni), aztán a szükséges lisztet, rácsavartam a tetejét, jóól felráztam, pár másodperc alatt kész is volt a csomómentes habarás.
Többet nincs lassan vigyázva kavargatás nehogy csomós legyen a liszt.
Állítólag pudingkészítésnél is működik, ki kell próbáljam.
Azért ha valaki meg akar ajándékozni majd egy olyan tupperware valamivel, amit spéci erre a célra találtak ki, örömmel elfogadom. De addig is remekül elleszek a befőttes üveggel.

4 megjegyzés:

  1. Konkrétan gondoltál valakire a megajándékozással kapcsolatban ? :-/

    VálaszTörlés
  2. :) en is kiprobalhattam volna a tegnap pudingkeszitesnel, de elfelejtettem :(

    VálaszTörlés
  3. en is kiprobaltam :)es tetszik a felfedezes!

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?