szombat, szeptember 13, 2008

Már belefáradtam

ebbe a betegesdibe. Ma a kétségbeesés kerülgetett, mert nehezen viselem a nehézségeket.
Csenge már nem hányik, de a még nincs jól, alig eszik valamit, máskor egy étkezéskor többet evett, mint most 24 óra alatt. Józsi persze azt mondja, örüljek, hogy megmarad benne, amit megeszik. Igen. Csak rossz látni, milyen gyenge. Volt, hogy kért enni, de mikor elé tettem, akkor már azt mondta, nem kell, vagy épp csak egy falást evett. És kért szörpöt, gumit (amit eddig nem is kapott még), karamellát, mind olyan dolgokat, amiket nem ehet, mert a széklete sem jó. Minden tiszteletem a hős anyukáké, akik közé én nem tartozom, mert ma már úgy éreztem, nem bírom tovább. De azért bírom, hisz lehetne sokkal rosszabb is, és lesz egyszer jobban is.
A múlt nap kaptak pár könyvet, Csenge kedvence Marék Veronika Boribonja lett.
Megyek. Remélem, holnap jobb napunk lesz. Azért az éjjel elég jól aludt már Csenge. Remélem most is nyugodtan aludhatunk.
Megjött az ősz is. Hideg lett. De most van ennek az ideje. Jól esett kicsit fázni kint.
Áldott vasárnapot mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem te akkor is egy hős vagy! Mert ápolod a beteg családot. Mert cipeled azt a szép nagy pocit. Mert derűs vagy, de legalábbis nem háborogsz.
    Sok cupp és gondolatban küldök egy kis pozitív energiát.
    Bea

    VálaszTörlés
  2. Ó, te drága, nagyon együttérzek veled! Ilyen helyzetet nem könnyű kibírni, de Isten ad erőt neked ezután is, ahogy eddig tette. Berti is volt ilyen beteg a nyáron, első nap hányás, hányás, hasmenés, második nap 4o fokos láz, étvágytalanság, három nap után jobban lett, de csak egy hét után jött vissza az étvágya. Hallgattam a dokira, nem adtam neki semmit a mentateán kívül, aztán amikor visszatért az étvágya, pár nap alatt felerősödött. Tudom milyen borzasztó látni, hogy megvékonyodott,(csont és bőr lett két nap alatt) gyenge, stb, de hamar rendbejön, amikor a vírus elhagyja. Meglátod, nemsokára minden rendben lesz. Imádkozom értetek! puszi

    VálaszTörlés
  3. Sok erot neked naponta a nagy es rovidesen bovulo csaladodhoz. Zsoka ahoz hogy normlisan ezt vegig tudjuk csinalni naponta le kell borulni, megtanultam ha nem borulok le akkor kiborulok. Te amugy is egy nyugodt, csendes mosolygos ember vagy....nem is tudlak elkepzelni kiborulva.

    Amikor a gyerek beteg a szulot mindeg megviseli es ez nem fog valtozni barmilyen nagyon legyenek, mert a tieid es szeretned mindeg mosolyognak boldognak latni oket.....de amig felnonek ezen tobszor at kell mennunk.

    Remelem mire Balazs jon teljesen rendbe jonnek a lanyok. Draga Kicsi Anita.....elsos....kar hogy nem lehetsz ott elso nap az iskolaban.....de lehet jobb, en mindeg ak onyeimmel kuzdok...aztan haza jovok es sirok egy sort.....aztan tudatosul bennem hogy igy van ez jol.

    Pihenj amikor csak tudsz.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.

    Csenge ma már jobban van, megjött az étvágya. Nagyon örülök.
    Viszont szinte szükségszerűen, most én vagyok rosszul, de remélem jobban leszek holnapra.
    Sajnos nem lehetek ott a tanévnyitón, furcsa, hogy Anita már iskolás. Na de Józsi majd beszámol mindenről.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?