szerda, szeptember 10, 2008

Helyzetjelentés

1. Még itthon vagyunk.
2. Péntekre beszéltem meg találkozót a dokival, megnézni Balázst, ha addig nem akarja megmutatni magát.
3. Már azt hittem Csenge jobban van, széklet nem volt vasárnap óta, ma az étvágya is jobb volt, voltunk kint a parkban is. Este aztán újra kezdődött a hányás, kétszer is. A családi orvos szerint még várjunk, ne vigyük perfuzióra, reggelig ki kellene bírja. (Most alszik.) Ha felébred csak 3 kiskanál folyadékot egyszerre negyed óránkként. Csak ha újra hányni fog menjünk a sűrgőségire. Sok esetben előfordult ilyen visszaesés 2-3 nap után- mondta az orvosnő.
Szeretném kibírni ezt az éjszakát és az elkövetkező 1-2 napot, ami még nehéz lesz az orvosnő szerint.

"Az élet játéka" -t olvassuk Anitának. Tehát örülök, hogy:
-engem még nem vert le a kór
-itthon vagyok
-Józsi és Anita jól van
-Csengével is itthon vagyunk
-édesanyám sokat segített ezekben a napokban.

5 megjegyzés:

  1. Örülök annak, hogy van erőd arra , hogy leírd mi a helyzet. Imádkozunk értetek, legalább ennyit tehetünk, ha már nem vagyunk ott a közelben. Pihenjetek jól:)

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet könnyű neked, csodálom honnan van még mindenre erőd meg kitartásod. Nyugodt napokat/éjszakákat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.
    Isten ad erőt.

    VálaszTörlés
  4. Tars ki....Imadkozom ertetek.
    Isten sosem ad nagyobb probat mint amihez megadja az erot hozza.
    Amikor tudsz pihenj, meg ha fel orakat is. Nem csodalom hogy nem tudsz ulni Balazsnak nincs helye...probalj oldalt kinyotozni es kevesett ulni..... en az utobbi idokben ugy pihentem mindeg......persze a csalad rohogott mert nehez volt felulni utanna.....mit ossze szorakoztak a fiuk rajtam...na de ez a csaladom....probalj meg mindent hogy kenyelmes legyen neked.
    JO hogy Anita es Jozsi jol vannak.
    Nekem is most Kevin es Patrik beteg, lazasok...megyek is veluk mindjart a dokihoz....valami jarvany......

    VálaszTörlés
  5. Majd ird meg mit mondott ma a doki. Ha jol ertettem mentel ma a dokihoz hogy nezzek meg kicsi Balazst :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?