kedd, szeptember 09, 2008

Remélem

ez az éjszaka nyugodtabb lesz mint az eddigiek. Nagyon szeretnék már vagy még egyszer végig aludni egy éjszakát.
Anita bár az este nagyon rosszul volt, még láza is volt, ma reggel miután megitta a rehidratáló kis itókát és reggelizett, láthatóan jobban lett.
Csenge, ő megint hányt az éjszaka, rosszul aludt (tehát én is), ma nagyon kába volt (én is), estére viszont jobban lett, bár hányt egy kicsit most este a hányás elleni cseppek ellenére.
Nekem még sose volt ilyen nehéz a hasam. Alig tudok itt ülni a gépnél. Holnap ügyeletes lesz a doki. Fel kellene hívjam. Ha Csenge jobban lesz, fel is hívom, lássuk mi lesz már velünk.

5 megjegyzés:

  1. Remelem jol aludtatok ma ejszaka. Puszika :)

    VálaszTörlés
  2. Mikorra is vagy kiírva szülésre??
    Remélem lesz időd előtte egy jót aludni,vagy pihenni,mert pocakkal ennyi kialvatlan éjszaka...kell erő a szülésre!!

    VálaszTörlés
  3. én is remélem hogy jobban aludtatok az éjszaka!Gondolok rád!Sok eröt neked!

    VálaszTörlés
  4. He-he
    A doki szerint először szept.5, aztán aug.27.
    Szerintem szept.20.
    Na de azért jó lenne egy ellenőrzésre elmenni.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is menj el egy ellenorzesre :)
    JO lenne ha a lanyok meggyogyulnanak mielott Balazs megerkezik, meg az iskola kezdodik..... ha minden igaz hetfon ott ???

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?